Συχνές Ερωτήσεις

Γενικές ερωτήσεις

Αν ξεχάσατε τον κωδικό σας, εισάγετε το email σας στο πεδίο και πατήστε ζητηστε ανακτηση κωδικου. Θα λάβετε ένα email με ένα σύνδεσμο για να συνδεθείτε. Σας παρακαλούμε ακολουθήστε αυτόν τον Σύνδεσμο, στα πεδία ΚΩΔΙΚΟΣ και ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΚΩΔΙΚΟΥ βάλτε τον νέο σας κωδικό, πατηηστε “Επιβεβαιωση” και ο κωδικός σας έχει αλλάξει!

Αν δεν μπορείτε να βρείτε το προϊόν που αναζητάτε , αυτό σημαίνει ότι είτε καταργήθηκε είτε έχει προσωρινά εξαντληθεί το απόθεμα του. Στην τελευταία περίπτωση θα το βρείτε ξανά διαθέσιμο προς αγορά στις σελίδες του Ηλεκτρονικού μας Καταστήματος αμέσως μόλις υπάρξει διαθέσιμη ποσότητα.

Εφόσον η παραγγελία σας έχει καταχωρηθεί, οι αλλαγές τιμών που βλέπετε στο diplashop.gr δεν επηρεάζουν το συνολικό ποσό της παραγγελίας σας.

Καταβάλουμε συνεχείς προσπάθειες τα χρώματα που απεικονίζονται στο e-shop να έχουν 100% πιστότητα με την πραγματικότητα. Ωστόσο οι διάφορες οθόνες που υπάρχουν στην αγορά, ανάλογα την συσκευή, δεν απεικονίζουν με απόλυτη πιστότητα τα χρώματα. Είναι πιθανό να υπάρχει μικρή απόκλιση στα χρώματα των προϊόντων που θα παραλάβετε σε σχέση με αυτά που έχετε παραγγείλει στο e-shop.

Παραγγελίες & Επιστροφές

Με την επιτυχή ολοκλήρωση της παραγγελίας σας θα εμφανιστεί στην οθόνη σας ο Αριθμός Παραγγελίας και θα λάβετε ένα επιβεβαιωτικό e-mail με την περίληψη της αγοράς σας. Αν δεν λάβετε το επιβεβαιωτικό e-mail, πιθανότητα να μην έχετε καταχωρήσει ορθά την παραγγελία σας ή να έχετε καταχωρήσει λανθασμένα το e-mail σας. Θα σας παρακαλούσαμε να βεβαιωθείτε ότι έχετε ακολουθήσει όλα τα απαραίτητα βήματα ολοκλήρωσης της παραγγελίας σας. Εναλλακτικά, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 210 3245141 ή στο 210 3240596

Για οποιαδήποτε αλλαγή στην παραγγελία σας που αφορά σε: ποσότητες των προϊόντων, στοιχεία χρέωσης/αποστολής (email/ τηλέφωνο/ διεύθυνση/ τ.κ.), στοιχεία τιμολογίου (ΑΦΜ/ ΔΟΥ), τόπο και τρόπο παράδοσης, σας ενημερώνουμε οτι η τροποποίηση της παραγγελίας σας είναι εφικτή εφόσον δεν έχει ξεκινήσει η επεξεργασία της.


Εάν η παραγγελία σας είναι καταχωρημένη-εξοφλημένη με τραπεζική κατάθεση ή έχετε επιλέξει την πληρωμη με αντικαταβολή , για να την τροποποιήσετε θα χρειαστεί να την ακυρώσουμε στέλνοντάς μας email στο info@diplashop.gr.


Στη συvέxεια θα σας σταλει επιβεβαιωτικο email ωστε να καταχωρήσετε εκ νέου την παραγγελία σας.
Σε αυτή τη περιπτωση καλειστε να πληρωσετε την διαφορά που προκύπτει απο τις δυο παραγγελίες.

Επειδή δεν λάβαμε γνώση της Τραπεζικής σας Κατάθεσης μέσα στο χρονικό περιθώριο των 3 εργάσιμων ημερών, η παραγγελία ακυρώθηκε αυτόματα από το σύστημά μας. Θα σας παρακαλούσαμε να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικώς στο 210 3245141 ή 210 3240596 για να καταχωρήσουμε καινούργια παραγγελία για εσάς

Διαβάστε αναλύτικα τη διαδικασία εδώ.

Πληρωμή παραγγελίας

Δυστυχώς, δεν μπορούμε να αποστείλουμε κάποια παραγγελία αν δεν εξοφληθεί στο ακέραιο. Σε αυτή την περίπτωση, θα χρειαστεί να πληρώσετε τη διαφορά, κάνοντας μια επιπλέον κατάθεση, προκειμένου να συμπληρωθεί το ποσό και να προχωρήσουμε στην αποστολή της παραγγελίας σας.Σε αυτη την περιπτωση πρεπει να μας στειλετε στο info@diplashop.gr το ΝΕΟ καταθετήριο.

– Εάν στην αιτιολογία κατάθεσης ξεχάσατε να σημειώσετε τον αριθμό της παραγγελίας σας (π.χ Α5888), αλλά σημειώσατε το Επώνυμο που καταχωρίσατε στην παραγγελία (ή το αντίστροφο), δε χρειάζεται να κάνετε κάτι επιπλέον. Θα βρούμε τον αριθμό παραγγελίας που αντιστοιχεί στο Επώνυμό σας (ή αντίστροφα) και θα προχωρήσουμε την παραγγελία σας.

– Εάν στην αιτιολογία κατάθεσης εμφανίζεται διαφορετικό Επώνυμο από αυτό που καταχωρίσατε στην παραγγελία ή αν συμπληρώσατε κάτι γενικό, όπως για παράδειγμα “Πληρωμή” είναι αναγκαίο να μας ενημερώσετε στέλνοντας e-mail στο info@diplashop.gr

Αποστολή παραγγελίας

Ναι υπάρχει αυτή τη δυνατότητα, εφόσον το σημειώσετε στο πεδίο “Παρατηρήσεις” κατά την Ολοκλήρωση της παραγγελίας. Μόλις λάβετε e-mail με τον αριθμό αποστολής, μπορείτε να επικοινωνήσετε με την ταχυμεταφορική εταιρεία για να κανονίσετε την άμεση παραλαβή του δέματός σας.

Αν δεν βρίσκεστε εσείς ή κάποιο άλλο οικείο σας πρόσωπο στην διεύθυνση παράδοσης που μας έχετε υποδείξει, η εταιρεία Courier θα αφήσει ένα ειδοποιητήριο για να τους καλέσετε.

Εάν ο Ταχυδρομικός Κώδικας που συμπληρώνετε στην Διευθυνση Παράδοσης είναι εντός Ελλάδας, η παραγγελίας σας θα προχωρήσει χωρίς κανένα πρόβλημα. O Τ.Κ. της δικής σας διεθυνσης μπορεί να είναι και εκτός Ελλάδας. Η παραγγελία μπορεί να εξοφληθεί με Τραπεζική Κατάθεση.