Τρόποι αποστολής

ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ

Η παραλαβή των προϊόντων μπορεί να γίνει από το φυσικό μας κατάστημα εντός 2 έως 5 εργασίμων ημερών και κατόπιν ενημέρωσης του πελάτη από το κατάστημα μέσω email. Σε αυτή την περίπτωση ο πελάτης ΔΕΝ επιβαρύνεται έξοδα αποστολής.

ΕΛΤΑ & ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΩΝ

Αποστέλλουμε Προϊόντα έως 3 κιλά με ACS courier.

 

Χρόνος Παράδοσης

  • 1-3 εργάσιμες ημέρες στην Αττική και στην Ηπειρωτική Ελλάδα από την ημερομηνία αποστολής, στην πόρτα σας.
  • 1-4 εργάσιμες ημέρες στη Νησιωτική Ελλάδα από την ημερομηνία αποστολής.
  • 1-5 ημέρες σε δυσπρόσιτους προορισμούς από την ημερομηνία αποστολής.
Κόστος
  • Εντός ΑΤΤΙΚΗΣ 3,30 ευρώ (άνω των 3 κιλών + 1,10€/kg)
  • Χερσαίοι προορισμοί 4,30 ευρώ (άνω των 3 κιλών +1,30€/kg)
  • Νησιωτικοί προορισμοί 4,40 ευρώ (άνω των 3 κιλών +1,40€/kg)
  • Δυσπρόσιτες περιοχές 6,90 ευρώ (άνω των 3 κιλών +1,90€/kg)
Υπηρεσία Αντικαταβολής :  η επιβάρυνση της υπηρεσίες αυτής ανέρχεται στα 3,00 ευρώ ανά αποστολή.
 
Στις τιμές περιλαμβάνεται Φ.Π.Α 24%
 
 

Αποστέλλουμε Προϊόντα έως 10 κιλά με ΕΛ.ΤΑ (απλό ταχυδρομείο).

Χρόνος Παράδοσης – Κόστος

  • Το κόστος της αποστολής διαμορφώνεται στο τέλος κάθε παραγγελίας με βάση τα τέλη δεμάτων των ΕΛ.ΤΑ (παρακάτω πίνακας)και ενημερώνεστε για το συνολικό κόστος της παραγγελίας σας μέσω email.
ΒΑΡΟΣ -KgΤέλη -€
13,50
23,90
36,00
47,00
58,00
69,00
710,00
811,00
912,00
1013,00

Η εταιρεία μας (ΔΙΠΛΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ & ΣΙΑ Ο.Ε.) διατηρεί το δικαίωμα να αποστέλλει τις παραγγελίες με όποια εταιρεία θεωρεί ότι θα εξυπηρετήσει καλύτερα τον προορισμό σας.

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΑ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ

Αποστέλλουμε Ογκώδη ή Βαριά αντικείμενα με ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ (ΦΟΡΤΗΓΑ)

  • 1-3 εργάσιμες ημέρες στον τομέα της Αττικής από την ημερομηνία αποστολής του προϊόντος με δυνατότητα παραλαβής του δέματος στην πόρτα σας.
  • 2-3 εργάσιμες ημέρες για χερσαίους προορισμούς από την ημερομηνία αποστολής του προϊόντος για παραλαβή από την έδρα του πρακτορείου μεταφορών της εκάστοτε περιοχής.
  • 4-5 εργάσιμες ημέρες για νησιώτικους προορισμούς από την ημερομηνία αποστολής του προϊόντος για παραλαβή από την έδρα του πρακτορείου μεταφορών της εκάστοτε περιοχής.

Η εταιρία μας επιλέγοντας αξιόπιστες μεταφορικές εταιρείες (πρακτορεία μεταφορών) αποστέλλει τα ογκώδη αντικείμενα που επιλέγετε στην πλησιέστερη μεταφορική της περιοχής σας με ασφάλεια και όσο δυνατόν χαμηλότερο κόστος για τον καταναλωτή.

Οι χρόνοι παράδοσης ισχύουν μόνο από την ημερομηνία πληρωμής του προϊόντος.
Όλοι οι παραπάνω χρόνοι παράδοσης ισχύουν με απουσία ανωτέρας βίας, ακραίων καιρικών φαινομένων και απεργιών.

Πολιτική επιστροφών

ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Η παραγγελία σας μπορεί να ακυρωθεί μέσα από την ενότητα «Οι παραγγελίες μου» πατώντας μέσα στην αντίστοιχη παραγγελία το κουμπί «Ακύρωση» εφόσον η παραγγελία σας είναι σε στάδιο «Σε εξέλιξη».

Εναλλακτικά μπορείτε να επικοινωνήσετε με το τμήμα παραγγελιών στο email : info@diplashop.gr

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Προϋποθέσεις επιστροφής :

 

Πρόβλημα στο Προϊόν: Τα προϊόντα μας παραδίδονται προς αποστολή σε άριστη κατάσταση. Ωστόσο στην περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος αρκεί η επιστροφή να γίνει εντός 7 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία αγοράς. Το προϊόν θα αποσταλεί για έλεγχο προς διαπίστωση ότι η βλάβη δεν οφείλεται σε κακή χρήση, ώστε να αντικατασταθεί με νέο εφόσον είναι διαθέσιμο ή άλλο ιδίων χαρακτηριστικών. Στην περίπτωση αυτή τα έξοδα επιβαρύνουν το κατάστημά μας.

*Η όλη διαδικασία ενδέχεται να διαρκέσει από 3 εώς 30 ημερολογιακές ημέρες.

 

Παραλαβή λανθασμένου προϊόντος: Στην περίπτωση που σας στείλαμε λάθος προιόν και είμαστε αποκλειστικοί υπαίτιοι γι’ αυτό, τότε σας στέλνουμε το σωστό και αναλαμβάνουμε εξολοκλήρου κάθε κόστος μεταφοράς.

 

Αλλαγή γνώμης: Εάν έχει σταλεί το σωστό προϊόν αλλά αλλάξατε γνώμη ενημερώστε το κατάστημά μας με γραπτό μήνυμα (email) στο info@diplashop.gr εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. Το προϊόν πρέπει να βρίσκεται στην κλειστή εμπορική του συσκευασία και να συνοδεύεται από την απόδειξη αγοράς του. Ο πελάτης θα πιστωθεί το ποσό που αντιστοιχεί στο προϊόν σε λογαριασμό που θα μας στείλει με e-mail. Στην περίπτωση αυτή ο πελάτης επιβαρύνεται εξολοκλήρου με το κόστος μεταφοράς.

 

ΠΡΟΣΟΧΗ!

  • Εάν το προϊόν έχει ανοιχτεί από τη συσκευασία του ή κακοποιηθεί χάνετε τόσο το δικαίωμα αναίτιας υπαναχώρησης όσο και το δικαίωμα επιστροφής του λόγω παραλαβής λανθασμένου κωδικού. Παρακαλείσθε να ελέγχετε με την παραλαβή εάν το προϊόν είναι το σωστό για αποφυγή περαιτέρω ταλαιπωρίας σας και επιπλέον εξόδων.
  • Σε περίπτωση κατά την οποία το προϊόν αποδειχθεί ότι δεν πληροί τις απαραίτητες προϋποθέσεις επιστροφής, θα επιστρέφεται στον αποστολέα του με χρέωση του ιδίου.
  • Επιστροφές σε ΕΠΟΧΙΚΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ δεν γίνονται δεκτές

Τρόποι Επιστροφής

Αποστολή με courier (ίδια με αυτήν της παραλαβής): αποστέλλοντας το, με δικά σας έξοδα, στην αρχική του κατάσταση και συσκευασία, στη διεύθυνση ΛΥΚΟΥΡΓΟΥ 9, 105 51 ΑΘΗΝΑ εσωκλείοντας την απόδειξη αγοράς.

*Παρακαλούμε σημειώστε ότι τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν εσάς, αν πρόκειται για αναίτια επιστροφή προϊόντος.  Αν κάναμε εμείς λάθος ή το προϊόν ήταν ελαττωματικό, τότε φυσικά τα έξοδα τα καλύπτουμε εμείς.